Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní nástroje ve výuce chemie - Interaktivní výuka podporovaná softwarem Mathematica
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí appletů vytvořených softwarem Wolfram Mathematica. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení s tímto softwarem a s možnostmi jeho využití ve výuce předmětu chemie. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních appletů softwaru Wolfram Mathematica. K naplnění tohoto cíle autorka podrobně rozebírá zdrojové kódy sedmi demonstračních appletů nazvaných "Vzorce a struktury některých jednoduchých molekul", "Sestavte si svůj vlastní atom", "Atomové orbitaly", "Alkany", "Změny oxidačních čísel atomu uhlíku", "VSEPR" a "Stavová rovnice ideálního plynu", které jsou volně přístupné na oficiálních stránkách společnosti Wolfram. Z těchto zdrojových kódů byly vybrány a popsány...
Interaktivní nástroje ve výuce chemie - Interaktivní výuka podporovaná softwarem Mathematica
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí appletů vytvořených softwarem Wolfram Mathematica. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení s tímto softwarem a s možnostmi jeho využití ve výuce předmětu chemie. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních appletů softwaru Wolfram Mathematica. K naplnění tohoto cíle autorka podrobně rozebírá zdrojové kódy sedmi demonstračních appletů nazvaných "Vzorce a struktury některých jednoduchých molekul", "Sestavte si svůj vlastní atom", "Atomové orbitaly", "Alkany", "Změny oxidačních čísel atomu uhlíku", "VSEPR" a "Stavová rovnice ideálního plynu", které jsou volně přístupné na oficiálních stránkách společnosti Wolfram. Z těchto zdrojových kódů byly vybrány a popsány...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.